Lihastautiliitto ry hakee vuoden 2023 kursseille ja leireille kurssi- ja leirin johtajia, ryhmänohjaajia, vastaavia ohjaajia, lasten/nuorten ohjaajia, avustajia sekä yöavustajia. Perhekurssille haemme myös fysioterapeuttia.

Kurssien ja leirin johtajilta edellytetään täysi-ikäisyyttä, aikaisempaa kokemusta kurssimuotoisesta toiminnasta sekä taitoa ja kokemusta toimia työryhmän esimiehenä. Ryhmänohjaajalta edellytetään aikaisempaa kokemusta keskusteluryhmien ohjaamisesta.

Vastaavilta ohjaajilta edellytetään kokemusta kurssi/leiritoiminnasta sekä taitoa suunnitella ja toteuttaa lasten/nuorten ikätason mukaista toimintaa sekä valmiutta myös tarvittaessa avustamiseen.

Ohjaajat toimivat pääsääntöisesti lasten ja nuorten kanssa ja tehtävään sisältyy myös avustamista. Työhön hakeutuvilta edellytetään täysi-ikäisyyttä sekä taitoa suunnitella ja toteuttaa lasten/nuorten ikätason mukaista toimintaa. Työhön liittyy avustamista.

Lasten/nuortenohjaajiksi voivat hakeutua sosiaali- tai terveydenhuollon alan, kasvatustieteen tai erityispedagogiikan tai jonkin muun alan opiskelijat tai ammattilaiset.

Yöavustajalla tulee olla aikaisempaa kokemusta avustamisesta ja yötyöstä, eduksi katsotaan terveydenhuoltoalan tutkinto.

Kurssityössä noudatetaan yksityisen sosiaalipalvelualan työehtosopimusta.

Hakeminen

Hakuaika kurssityöpaikkoihin päättyy 12.2.2023. Valinnoista ilmoitetaan kaikille hakijoille viikolla 8 sähköpostilla tai kirjeellä. Valitut kurssityöntekijät ovat velvollisia osallistumaan työntekijöiden koulutuspäivään la 11.3.2023

Hakemukset ensisijaisesti sähköisesti. Täytä työnhakulomake huolellisesti Lyyti-ohjelmassa ja liitä mukaan vapaamuotoinen hakemuksesi yhdessä ansioluettelosi kanssa tai lähetä lomake liitteineen Lihastautiliittoon osoitteella: Lihastautiliitto ry/ kurssityöntekijähaku, Läntinen Pitkäkatu 35, 20100 TURKU

Linkki hakulomakkeeseen: https://www.lyyti.in/Vuoden_2023_kurssien_tyontekijahaku_6754

Lisätietoja

Kuntoutusasiantuntija Susanna Ryynänen, p. 044 703 4657/susanna.ryynanen@lihastautiliitto.fi (otsikko: Kurssityö23).

Palkkausta koskeviin tiedusteluihin vastaa talouspäällikkö Sari Posio. Tiedustelut sähköpostilla osoitteeseen sari.posio@lihastautiliitto.fi (otsikko: Kurssityö23).