Työntekijöiden haku Lihastautiliiton kursseille 2022 on alkanut. Haemme lastenohjaajia, avustajia, yöavustajia ja keskusteluryhmän ohjaajia.

Kurssin ja leirin johtajilta edellytetään aikaisempaa kokemusta ryhmätoiminnasta sekä taitoa ja kokemusta toimia työryhmän esimiehenä. Ryhmänohjaajalta edellytetään aikaisempaa kokemusta keskusteluryhmien ohjaamisesta. Vastaavilta lastenohjaajilta edellytetään kokemusta leiritoiminnasta sekä taitoa suunnitella ja toteuttaa lasten ja nuorten ikätason mukaista toimintaa. Lastenohjaajilta edellytetään täysi-ikäisyyttä sekä taitoa suunnitella ja toteuttaa lasten ja nuorten ikätason mukaista toimintaa. Ohjaajiksi voivat hakeutua sosiaali- tai terveydenhuollon alan, kasvatustieteen tai erityispedagogiikan tai jonkin muun alan opiskelijat tai ammattilaiset. Yöavustajalla tulee olla aikaisempaa kokemusta avustamisesta ja yötyöstä, eduksi katsotaan terveydenhuoltoalan tutkinto.

Kurssityössä noudatetaan yksityisen sosiaalipalvelualan työehtosopimusta.

Hakuaika kurssityöpaikkoihin päättyy 20.02.2022 klo 23.59. Valinnoista ilmoitetaan kaikille hakijoille viikolla 9 sähköpostilla tai kirjeellä. Valitut kurssityöntekijät ovat velvollisia osallistumaan työntekijöiden koulutuspäivään la 26.3.2022

Lisätietoja: kuntoutusasiantuntija Susanna Ryynänen, p. 044 703 4657/susanna.ryynanen@lihastautiliitto.fi (otsikko:Kurssityö22).

Palkkausta koskeviin tiedusteluihin vastaa talouspäällikkö Sari Posio. Tiedustelut sähköpostilla osoitteeseen sari.posio@lihastautiliitto.fi (otsikko:Kurssityö22).

Hakemukset toimitetaan ensisijaisesti sähköisesti. Täytä työnhakulomake huolellisesti Lyyti-ohjelmassa ja liitä mukaan vapaamuotoinen hakemuksesi yhdessä ansioluettelosi kanssa tai lähetä lomake liitteineen Lihastautiliittoon osoitteella: Lihastautiliitto ry/ kurssityöntekijähaku, Läntinen Pitkäkatu 35, 20100 TURKU

Linkki hakulomakkeeseen: https://www.lyyti.in/Vuoden_2022_kurssien_tyontekijahaku_5157