Lihastautiliitto on poikkeuskevään aikana tarjonnut keskusteluseuraa verkon välityksellä kaikille halukkaille virtuaalisissa keskusteluryhmissä. Ryhmät kokoontuvat kerran viikossa klo 15.00-16.30. ja keskustelua ryhmissä virittelevät Lihastautililiiton järjestösuunnittelijat.

Lisäsimme kesäkuulle kolme uutta keskusteluryhmää seuraavilla teemoilla:

11.6. klo 15-16.30 Lihastautiliiton niksinurkka: nämä pienet konstit ovat helpottaneet arkeani
18.6. klo 15-16.30 Juhannusmuistoja
25.6. klo 15-16.30 Kesäsuunnitelmat korona-aikana

Ryhmiin osallistutaan Teams-sovelluksen välityksellä. Teams ei vaadi kirjautumista, vaan saat linkin keskusteluun ilmoittautumisen yhteydessä. Muista säilyttää linkki koko kevään ajan! Muistathan merkitä ajan myös kalenteriisi tai perua tarvittaessa ennakkoilmoittautumisen, mikäli olet estynyt. Teamskokoukseen liittymiseen vaaditaan joko viimeisin Google Chrome tai Microsoft Edge-selain. Muistathan päivittää selaimesi ennen ryhmään osallistumista.

Ilmoittautumaan ryhmiin pääset osoitteessa:
www.lyyti.in/Virtuaalinen_vertaistukiryhma_4233.

Apua ilmoittautumiseen tai Teams-kokoukseen liittymiseen liittyvissä asioissa antaa Lihastautiliiton järjestösuunnittelija Jonna Marttinen: 050 599 2473 tai jonna.marttinen@lihastautiliitto.fi.

Osallistujien määrä ryhmässä on 10 henkilöä, joten ilmoittauduthan ajoissa. Ryhmät sopivat kaiken ikäisille.