Lihastautiliitto kehittää Invalidiliiton, Neuroliiton ja Work Pilots Oy:n kanssa Sopivaa työtä kaikille -digitaalista keikkatyöalustaa ja sen käyttöä. Alustan tarkoituksena on edistää vammaisten ja pitkäaikaissairaiden henkilöiden työelämään osallistumista keikkatöiden avulla.

Sopivaa työtä kaikille -keikkatyöalustalla on nyt lähes sata keikkatyöntekijää, joilla on työkokemusta ja koulutusta eri aloilta. Tavoitteena on saada lisää työnantajia digialustalle. Lisäämällä työnantajien tietoutta alustan käytöstä ja työnhakijoiden osaamisesta voimme edistää keikkatyöntekijöiden ja -tilaajien kohtaamista. Alusta sopii myös yhdistyksille ja etätyön tekeminen on mahdollista.

Alustan käyttöön on nyt tehty yhteistyönä ohjevideoita, jotta digialustan käyttö olisi mahdollisimman helppoa:

Ohjevideo työn tilaajille

Tallenne keikkatyötä hakeville