Tapahtuma: Nuorisotoimikunnan haku nyt auki!

02.03.2018 0:00

Nuori, anna äänesi kuulua!

Haku Lihastautiliiton nuorisotoimikuntaan alkaa 12.2.2018 ja haku päättyy 2.3.2018 klo 23.59

Nuorisotoimikuntalaisena pääset mukaan vaikuttamaan ja kehittämään Lihastautiliiton nuorisotoimintaa. Pääset ideoimaan yhdessä muiden toimikuntalaisten kanssa esimerkiksi lehtijuttuja tai tuottamaan sisältöä sosiaaliseen mediaan. Nuorisotoimikuntalaisena sinulla on mahdollisuus verkostoitua muiden järjestötoimijoiden kanssa ja voit olla mukana suunnittelemassa kansainvälistätoimintaa. Nuorisotoimikunta kokoontuu 1-2 kertaa vuodessa ja muu yhteydenpito tapahtuu skypen ja WhatsApin kautta. Tule mukaan pitämään hauskaa ja innostumaan, tehdään yhdessä liiton nuorisotoiminta nuorten näköiseksi. Nuorisotoimikunta valitaan vuosille 2018-2019.

Tässä tarkemmat tiedot nuorisotoimikunnan hakua koskevista asioista:

• Voit hakea nuorisotoimikuntaan, jos olet alle 29-vuotias
• Voit hakea vaikka olisit toiminut aikaisemmin toimikunnassa
• Nuorisotoimikunnan toiminta alkaa perehdytyksellä, joten et tarvitse       aikaisempaa kokemusta
• Haussa painotetaan hakijoiden motivaatiota ja aikaa toimia   nuorisotoimikunnassa
• Uusi toimikunta vahvistetaan 20.3.2018

Ensimmäinen kokoontuminen ja perehdytys 14.4.-15.4.2018 Turussa (Majoitus 2hh huoneessa ja matkat korvataan halvimman julkisen kulkuneuvon mukaan.)

Sähköiseen hakulomakkeeseen pääset tästä: https://www.lyyti.fi/reg/nuoli2018

Lisätiedot hausta liiton nuorisotoiminnasta vastaavalta työntekijältä:

Leena Koivusaari

Järjestösuunnittelija

leena.koivusaari@lihastautiliitto.fi

tai puh. 050 599 2473 (myös WhatsApp)

Facebook-profiili: Leena K. Lihastautiliitto (lisää kaveriksi)

Liiton nuorten sivuja:

www.facebook.com/nuorisotoimintalihastautiliitto

Siirry takaisin edelliselle sivulle
Katso kalenterin muita tapahtumia

Lihastautiliitton järjestää 13.8.-18.8.2018 aikuisille tarkoitetun Voimaa vertaisuudesta -tuetun loman (Rokua Health & Spa). Hakuaika lomalle päätt